Inside the Script: Mad Max: Fury Road

 


Mad Max σήμερα λοιπόν. Πολύ δράση, αυτός είναι ταιριαστός χαρακτηρισμός θα πω εγώ. Την περισσότερη διάρκεια βλέπαμε σκηνές δράσης, ωστόσο δεν έχω παράπονο, ίσα ίσα που μου άρεσε κιόλας μπορώ να πω. Κλασσικός Tom Hardy, μας προσφέρει διαμαντάκια, αν και στην συγκεκριμένη ταινία δεν με ξετρέλανε. 


Η ταινία δεν με ενθουσίασε όσο περίμενα, αλλά άξιζε τουλάχιστον. Προσωπικά πέρα από τους πρωταγωνιστές και την ασταμάτητη δράση, δεν βρήκα τίποτα άλλο που μου κίνησε το ενδιαφέρον. Στην Furiosa υπήρχε ένα ενδιαφέρον και μου φάνηκε δυνατή χαρακτήρας. Το φινάλε ήταν επίσης τίμιο θα αναφέρω. Στο σύνολο της ταινίας έχω να προσθέσω ότι δεν περίμενα ακριβώς αυτό που είδα, αλλά ήταν άξιο πιστεύω το αποτέλεσμα.


Εάν θέλετε να παρακολουθήσετε ταινία με "ασταμάτητη" δράση, το Mad Max είναι καλή επιλογή, ακόμα και αν δεν ξετρελάθηκα όσο περίμενα, πέρασε ευχάριστα η ώρα μου!

MOVIE CULT RATING: 7,5/10


ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ

Σκηνοθεσία: George Miller

Συμπρωταγωνιστές: Charlize Theron, Nicolas Hoult, Josh Helman, Hugh Keays-Byrne

Κατηγορία: Δράση, Περιπέτεια, Sci-Fi 

Διάρκεια: 2 Ώρες 

Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 14 Μαΐου, 2015 (ΕΛΛΆΔΑ)

Βραβεία: 6 Όσκαρ 


BOX OFFICE 

Προϋπολογισμός: 150,000,000 $

Σαβ/κυρ Πρεμιέρας (ΗΠΑ): 45,428,128 $, 17 Μαΐου, 2015

Συνολικά (ΗΠΑ): 154,058,340 $

Συνολικά Παγκοσμίως: 375,225,175 $

Σχόλια